راه اندازي سامانه تلفن گويا چطور به كسب و كار شما كمك ميكند؟
راه اندازي تلفن گويا ، منشي تلفني خستگي ناپذير
راه اندازي تلفن گويا يا منشي ديجيتال هوشمند سالهاي زيادي است كه به عنوان يك سرويس ارتباطي قدرتمند و منعطف در شركتهاي ارائه كننده خدمات يا شركتهاي فروش تجهيزات بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. شايد پيش خود بگوييد سيستم منشي ديجيتال از همان سالهاي ابتدايي ورود سانترال يا حتي تلفنهاي خانگي وجود داشته است و سرويسي نيست كه آن را قدرتمند، هوشمند يا منعطف بخوانيم. در سالهاي اخير با توجه به پيشرفت و مهاجرت سيستمهاي تلفني منسوخ مثل سانترال پاناسونيك به سمت سيستمهاي تلفني نوين و هوشمند كه به آنها مركزتلفن ويپ گويند، نوع سرويسدهي تلفنگويا يا همان منشي ديجيتال تغيير و به صورت كامل هوشمندانه شده است. در ادامه شما را بيشتر با منشي ديجيتال آشنا خواهيم كرد و به شما ميگوييم كه اين سرويس چطور ميتواند كسبوكارتان را در كنار بهترين CRM متحول كند.
سامانه تلفن گويا چيست؟
حتما براي شما هم پيش آمده است كه با يك شركت تماس بگيريد و به محض برقراري ارتباط به صورت اتوماتيك شخصي شركت را معرفي كند، به شما خوشآمد بگويد و در ادامه واحدهاي مختلف شركت را با ذكر يك عدد نام ببرد تا شما سريعتر بتوانيد با واحد يا شخص مورد نظرتان ارتباط برقرار كنيد. به اين سيستم، تلفن گويا يا منشي ديجيتال ميگويند. يك منشي خستگي ناپذير و 24 ساعته! اين سناريو از سادهترين خدمات تلفنگويا است.
خدمات تلفنگويا يكي از مهمترين بخشهاي مركزتلفن VOIP است. در واقع يك ماژول نرمافزاري بر روي يك مركزتلفن VOIP است كه ميتواند در سادهترين حالت افراد تماسگيرنده را به واحدهاي مختلف سازمان راهنمايي كند يا به صورت حرفهاي و برنامهريزي شده، به طور مثال از مشتريان شركت شما براي دريافت پشتيباني كد مشتري بگيرد، به صورت هوشمندانه يك مسابقه تلفني يا يك تلفن قصهگو راهاندازي كنيد، ارتباط مشتري را به يك درگاه پرداخت برقرار كند يا يك سيستم نوبتدهي بيمارستان باشد و بسياري قابليتهاي هوشمندانه ديگر كه در ادامه با جزئيات بيشتري توضيح خواهيم داد.
راه اندازي سامانه تلفن گويا بر روي بستر مركز تلفن VOIP
براي راه اندازي تلفن گويا در شركت خود، ابتدا بايد بستر مناسب آن را فراهم كنيد. اولين قدم، داشتن يك شبكه كابلي يا بيسيم داخلي پايدار است كه معمولا اكثر شركتها اين بستر ارتباطي را به دليل وجود كامپيوتر و اينترنت داخلي دارند. پس نگران اضافه كردن كابل يا تجهيزات اضافي نباشيد.
قدم بعدي كه مهمترين قدم براي داشتن يك منشي ديجيتال هوشمند است، داشتن يك مركز تلفن تحت شبكه است. مركز تلفن ويپ در واقع وظيفه مديريت تماسهاي شما را كه تلفن گويا بخشي از آن است، دارد. با توجه به ماهيت نرمافزاري مركز تلفن براي استقرار نيازمند يك سرور براي سرويسدهي خواهد بود. سيستم منشي ديجيتال هوشمند يك ماژول نرمافزاري از مركز تلفن قدرتمند VOIP است كه پس از پيادهسازي كامل مركز تلفن VOIP با توجه به نياز هر كسبوكار پيادهسازي خواهد شد. پيش از راهاندازي تلفنگويا بايد اطلاعاتي را به شرح زير در اختيار كارشناس استقرار سيستم تلفن تحت شبكه قرار دهيد:
تمام نيازتان و هر چيزي كه در ذهنتان ميگذرد را صراحتا به مجري پروژهتان بگوييد. اين مهمترين بخش براي طراحي سناريو بر اساس شرح نيازتان است. مثلا اگر هميشه پشت ميزتان نيستيد و بخشي از روز را خارج از شركت به سر ميبريد و نميخواهيد تماسي را از دست بدهيد حتما اعلام كنيد. اگر نياز به صندوق صوتي براي دريافت انتقادات و پيشنهادات داريد، يا ميخواهيد مثلا با وارد كردن يك عدد آدرس شركت، شماره حساب يا هر اطلاعات ديگر براي تماسگيرنده پخش شود به صورت كامل توضيح دهيد.
بر اساس سليقه و بودجهاي كه در نظر گرفتهايد براي ضبط صدا به صورت استوديويي يا توسط خودتان تصميم بگيريد.
متن خوشآمدگويي و پيامي كه ميخواهيد پخش شود را آماده كنيد. مثلا: “سلام، شما با شركت ويپينگ تماس گرفته ايد، براي ارتباط با واحد فروش عدد يك، براي …”
پس از تهيه متن، پيش از راهاتدازي تلفن گويا، اعداد تخصيص يافته به داخليها يا گروههاي كاري را مشخص كنيد. مثلا اگر داخلي اول جهت ارتباط با گروه فروش است، داخليهاي كارشناسان فروش را براي كارشناس استقرار مشخص كنيد.
راهاندازي تلفن گويا جزئيات فني بيشتري دارد كه بايد كارشناس پيادهسازي براي شما شرح دهد. مثلا ميتوانيد تعيين كنيد كسي بتواند به صورت مستقيم يك داخلي را بگيرد يا خير، فردي كه تماس ميگيرد چند بار امكان وارد كردن عدد اشتباه را داشته باشد، وقتي به انتهاي پيام خوشآمدگويي رسيد، پيام تكرار شود، به يك داخلي مثلا اپراتور وصل شود يا مجدد پيام خوشآمدگويي از ابتدا پخش شود. پيادهسازي سرويسهاي هوشمند مثل منشي ديجيتال نيازمند بررسي و توجه به شرحنياز دقيق مدير يك كسبوكار و يك تيم حرفه اي خدمات VOIP دارد. به صورت كلي موارد يك تا چهار مهمترين گزينههايي هستند كه پيش از پيادهسازي بايد با آن توجه كنيد.
راه اندازي تلفن گويا چطور به كسبوكار شما كمك ميكند؟
اگر بخواهيم به صورت خلاصه مزيت راه اندازي تلفن گويا را براي كسبوكارتان بگوييم، در واقع اين سرويس همانطور كه از نام ديگرش، منشي تلفني پيداست وظيفه مديريت تماسهاي ورودي شما را به صورت هوشمندانه، دقيق و در 24 ساعت شبانه روز دارد. راه اندازي تلفن گويا در شركت شما براي شخصي كه اولين بار با شما تماس ميگيرد، ويترين شركتتان است. شما حتي اگر يك كسبوكار كوچك داشته باشيد، با استفاده از منشي ديجيتال هوشمند شركتتان را سازمان يافته و منظم نشان ميدهيد. معرفي شركت، خوشآمدگويي و نام بردن دپارتمانهاي مختلف مخصوصا با يك صداي گوينده ميتواند در اولين قدم ارتباط با مشتري بسيار برايتان سودمند و باعث جلب توجه و اعتماد شود.
از ديگر مزيتهاي راه اندازي تلفن گويا كه ميتواند به كسبوكار شما كمك كند، ارتباط فرد تماسگيرنده بدون معطلي با واحد يا شخصي است كه قصد ارتباط با او را دارد. فرض كنيد اين سرويس وجود نداشت و منشي يك شركت به صورت سنتي به اين تماسها پاسخ ميداد و به واحدهاي مختلف وصل ميكرد. در اين شرايط شما به عنوان مدير يك كسبوكار بايد يك نيرو تمام وقت، صرفا براي پاسخگويي به اين تماسها استخدام ميكرديد. علاوه بر اين موضوع، مشتريان شما ميتوانند روي تلفنگويا و در صندوق صوتي براي شما پيام بگذارند، فكس خود را ارسال كنند، پيامها و سوالات متداول مثل آدرس، شماره حساب و ساعتكاري را گوش كنند و بسياري قابليت ديگر كه فعلا به همين توضيحات مختصر بسنده ميكنيم و در ادامه شما را با سودمنديهاي هوشمندانه منشي ديجيتال بيشتر آشنا ميكنيم.
سودمنديهاي پنهان راه اندازي تلفن گويا
هر وقت صحبت از تلفن گويا يا منشيديجيتال ميشود معمولا تنها چيزي كه به ذهنمان ميرسد همان پيام خوشآمدگويي است كه همهجا شنيدهايم. اما اين سرويس مهم از خدمات ويپ توانايي ارائه خدمات بسيار گستردهتري را نيز دارد كه شايد تا به حال به ذهن شما خطور نكرده باشد. با توجه به اينكه راهاندازي تلفنگويا هوشمند يكي از خدمات مركز تلفن VOIP كه در واقع يك سيستم تلفني كدباز است محسوب ميشود، امكان برنامهنويسي و پياده سازي انواع نيازمنديهاي شركتها را در هر نوع كسبوكار دارد. اصطلاح كدباز به پلتفرمهايي گفته ميشود كه تمامي متخصصان امكان دسترسي به هسته نرمافزار و تغييرات را دارند. مركز تلفن ويپ شركت ويپينگ اين قابليت را به شما ميدهد تا بتوانيد بر اساس نياز، هرگونه شخصيسازي را انجام دهيد. در ادامه تعدادي از انواع ماژولهاي متداول از خدمات تلفنگويا كه فراتر از يك سيستم خوشآمدگويي هستند معرفي خواهيم كرد.
1- سيستم نوبت دهي
شايد برايتان پيش آمده باشد كه براي دريافت نوبت با يك كلينيك يا بيمارستان تماس گرفته باشيد و پس از معرفي و پيام خوشآمدگويي از شما خواسته است تا زمان حضور خود و پزشك مرتبط را انتخاب كنيد و به اين صورت نوبتي براي شما در يك تاريخ و ساعت خاص ثبت ميشود. اين سيستم نوبتدهي در واقع بر روي تلفن گويا پياده سازي شده است و يكي از خدمات ويپ محسوب ميشود.
2- سيستم تيكتينگ تلفني
از ديگر مزاياي راه اندازي تلفن گويا ميتوان به ماژول تيكيتينگ تلفني كه يكي ديگر از سرويسهايي است كه بر روي ماژول منشي ديجيتال و مركز تلفن ويپ پيادهسازي ميشود، اشاره كرد. مشتريان شما با شماره پشتيباني تماس ميگيرند و مشكل سيستم خود را به صورت يك صدا براي كارشناس مربوط ثبت ميكنند. كارشناس پشتيباني مربوطه پس از دريافت تيكت صوتي ميتواند اقدامات لازم را براي خدمات پشتيباني ارائه نمايد.
3- سيستم ثبت اطلاعات كارجويان به صورت تلفني
شركتهاي كاريابي همواره در جستوجو و جمع آوري اطلاعات كارجويان و كارفرماها هستند. معمولا شركتهايي در اين حوزه موفق هستند كه بتوانند ديتابيس بزرگي از اين مشخصات داشته باشند. علاوه بر ثبت اطلاعات كارجويان و كارفرماها به صورت كاغذي و اينترنتي، امكان ثبت اطلاعات به صورت صوتي بر روي يك تلفن گويا هوشمند نيز خواهد بود. مزيت استفاده از اين سيستم براي كارفرماها، شنيدن لحن معرفي كارجو خواهد بود.
4- سيستم رزرواسيون تلفني
بسياري از كسبوكارها مثل هتلها، مراكز فروش بليط و… كه براي ارائه خدمت نياز به رزرواسيون از پيش دارند، ميتوانند از اين سيستم استفاده كنند. مثلا فردي با يك هتل تماس ميگيرد، سيستم پس از خوشآمدگويي از كاربر ميخواهد تا تاريخ اقامت خود را وارد كند. در صورت خالي بودن اتاق، اطلاعات ثبت و در صورت نياز به يك درگاه پرداخت بانكي جهت پرداخت متصل خواهد شد. اگر در تاريخ مورد نظر اتاقي خالي نباشد نيز سيستم به صورت اتوماتيك به فرد تماسگيرنده اعلام خواهد كرد.
5- سيستم هوشمند پشتيباني
بسياري از شركتهايي كه بخشي به عنوان خدمات پشتيباتي دارند، با اين مشكل مواجه شدند كه افرادي كه در ليست مشتريانشان نيستند براي دريافت پشتيباني يا حل مشكلاتشان با مركز پشتيباني تماس برقرار ميكنند. اين موضوع باعث ميشود كه شركت نتواند به مشتريان خودش سرويس مناسب بدهد. زيرا زمان زيادي را با افرادي كه مشتري اين كسبوكار نيستند ميگذراند. يكي ديگر از انواع خدمات تلفن گويا، استفاده از شماره مشتري است. زماني كه فردي با بخش پشتيباني شركت شما تماس ميگيرد تنها با وارد كردن شماره مشتري خود ميتواند با كارشناسان پشتيباني صحبت كند، در غير اينصورت به طور مثال به بخش فروش متصل خواهد شد.
6- تلفن قصهگو و مسابقه تلفني
يكي ديگر از سرويسهاي هوشمندي كه روي تلفن گويا پياده سازي ميشود، تلفن قصهگو و مسابقه تلفني است. در واقع شخصي كه با شمارههاي اعلام شده تماس ميگيرد، ميتواند بر اساس سليقه خود در منوي صوتي تلفن قصهگو داستان خود را انتخاب و گوش كند. مسابقات تلفني نيز با همين شرايط برگزار ميشوند. شايد برايتان سوال پيش بيايد كه داشتن اين مدل تلفن گويا كه ممكن است ساعتها خطوط شركت را اشغال كند چه سودي دارد؟ در بين انواع خطوط مخابراتي، خطي به نام IN وجود دارد كه بر حسب دقيقه، هزينهاي مازاد براي ارائه خدمت، به حساب تماسگيرنده يا قبض تلفن اضافه ميكند. بنابراين درآمد چنين كسبوكارهايي بر اساس ميزان مكالمات افراد تماسگيرنده خواهد بود.
تبريك! به زودي كسبوكار موفقتري خواهيد داشت.
اگر تا اينجاي اين مطلب را مطالعه كردهايد پس حتما عزمتان براي يك تغيير و تحول اساسي در كسب و كارتان جزم شده است! تا اينجاي مقاله با مزيتهاي راهاندازي تلفنگويا آشنا شدهايد، حالا ميدانيد كه منشي ديجيتال فقط يك پاسخگوي خودكار يا يك پخشكننده پيام خوشآمدگويي نيست و ميتواند بسيار هوشمندانهتر به كسبوكار شما كمك كند. براي داشتن اين منشي ديجيتال خستگيناپذير و 24 ساعته نيازمند تجربه كافي و يك تيم متخصص جهت پيادهسازي و پيكربندي خواهيد بود. همانطور كه گفته شد تلفن گويا ويترين و اولين راه ارتباط شما با مشتريان احتماليتان است، بنابراين پايداري و كيفيت اين سيستم براي هر كسبوكاري بسيار مهم خواهد بود. شركت ويرا پردازش رامان با نام تجاري ويپينگ با سالها تجربه موفق در زمينه پيادهسازي مركزتلفن VOIP و راه اندازي تلفن گويا ، آموزش و مشاوره به شركتها و ارگانهاي دولتي مختلف آماده پاسخگويي و مشاوره رايگان به شما عزيزان در زمينه خدمات تلفن گويا خواهد بود.
منظور از خدمات ويپ چيست؟
خدمات ويپ در واقع تمام سرويسهايي است كه يك شركت متخصص در حوزه پيادهسازي و استقرار مركز تلفن ويپ به شما ارائه ميدهد. يك شركت ارائه دهنده پشتيباني VOIP وظيفه ارائه مشاوره صادقانه با توجه به شرح نياز و بودجه شما را دارد. چنين شركتي بايد توانايي بررسي و نيازسنجي دقيق پروژه شما را داشته باشد، تجهيزات مورد نيازتان را تامين كند، اگر نيازمند نرمافزار خاصي مثل سيستم نظرسنجي تلفني، نوبتدهي تلفني،ماژول مدير منشي، صدور قبض، سيستم رزواسيون و … بوديد، توانايي برنامهنويسي و پيادهسازي آن را بر روي مركزتلفن تحت شبكه داشته باشد. در ادامه به جزئيات بيشتري از فاكتورهاي انتخاب يك شركت خدمات ويپ ميپردازيم.
چطور يك شركت خدمات ويپ را انتخاب كنيم؟
در هر حوزه كاري شركتها و اشخاص زيادي مدعي توانايي خدمترساني به نيازمنديهاي مديران كسبوكارها هستند. با توجه به اينكه سيستم تلفن VOIP مخصوصا براي شركتهايي كه تماسهاي ورودي و خروجي زيادي دارند، به نوعي قلب تپنده اينگونه شركتها است، بنابراين از حساسيت حائز اهميتي برخوردار هستند. مديران كسبوكار براي انتخاب يك شركت خدمات ويپ بايد نكتهسنجي و دقت زيادي را به خرج دهند. در ادامه فاكتورهاي مهمي را كه شركتهاي متخصص خدمات مركزتلفن ويپ براي ارائه خدمت بايد داشته باشند معرفي خواهيم كرد.
مشاوره و نيازسنجي دقيق و منصفانه براي ارايه خدمات ويپ از شركت هاي دانشبنيان
مهمترين بخش پيش از اجراي يك پروژه ويپ، نيازسنجي دقيق بر اساس شرح نياز شما خواهد بود. بنابراين در اولين قدم، شركتي كه انتخاب ميكنيد بايد آنقدر تجربه و رزومه خوبي داشته باشد تا بتواند دقيقا براساس ميزان بودجه، نيازهاي كسبوكار و پيشنهادهايي كه از ديد شما پنهان است، مشاوره دهد و سناريو پروژتان را طراحي كند.
دريافت ليست مشتريان شركت ارائه دهنده خدمات VOIP
معمولا با كنكاش در ليست مشتريان يك شركت خدمات VOIP اطلاعات مناسبي را ميتوانيد به دست آوريد. ليست مشتريان در واقع تجربه و سابقه يك شركت را نشان ميدهد و به شما ميگويد كه تا به حال چندين شركت خصوصي يا دولتي در كسبوكارهاي مختلف به آن شركت اعتماد و پروژه خود را به آنها سپردهاند. صريح بخواهيم بگوييم شركتهايي كه ليست مشتري محدودي دارند بيشك تازه كار هستند و اگر دنبال يك شركت باسابقه هستيد همين اول راه ميتوانيد بر اساس اين ليست تصميم خودتان را براي همكاري بگيريد.
تامين تجهيزات سختافزاري براي خدمات VOIP توسط شركت هاي وارد كننده
شركتهاي ارائه دهنده سيستمتلفن تحت شبكه، سختافزارهاي مورد نياز پروژه را يا از همكاران واردكننده تجهيزات تهيه ميكنند يا خودشان به صورت مستقيم تامين كننده هستند. به صورت كلي براي شما تفاوتي نخواهد داشت كه شركتي كه ميخواهيد پروژه خود را به آنها بسپاريد، سختافزار را از انبار خود تامين ميكند يا از همكارانشان كه در زمينه واردات سخت افزار ويپ فعاليت دارند. نكتهاي كه بايد به آن توجه داشته باشيد گارانتي سختافزار، قيمت مناسب و از همه مهمتر شناخت كامل تجهيزات ويپ توسط آن شركت است. زيرا در صورتي كه شركت خدمات VOIP با اين تجهيزات به خوبي آشنا نباشد، نميتواند بهترين انتخاب و راهكار را به شما ارائه دهد. بنابراين دليل پيشنهاد هر برند يا محصول را از آنها جويا شويد و خودتان نيز كمي در مورد تجهيزات تحقيق كنيد.
پيادهسازي و استقرار پايدار و با كيفيت خدمات ويپ
مرحله استقرار سيستم تلفن ويپ بايد طبق يك برنامهريزي و بررسي زيرساخت شركت صورت بگيريد. بنابراين شركت ارائهكننده خدمات ويپ بايد علاوه بر توانايي استقرار سرور مركزتلفن ويپ با زيرساخت شبكه نيز آشنا باشد. مسلما شما به عنوان يك مدير، سراغ هر شركتي براي ارائه خدمات VOIP برويد مدعي پيادهسازي پايدار و باكيفيت خواهند بود. اما چطور ميتوان اين اطمينان را به دست آورد؟ بهترين روش، بررسي رزومه و نامههاي حسن انجام كار آنها است. از آنها بخواهيد تا شركتهاي مرتبط با كسبوكارتان را كه در ليست رزومه خود دارند معرفي كنند كه در صورت امكان از آنها استعلام بگيريد.
توانايي برنامهنويسي بر اساس نياز اختصاصي شما
بسياري از شركتهاي ارائه كننده خدمات VOIP با پلتفرمهاي نرم افزاري كار ميكنند. يك مركزتلفن نرمافزاري به شما اين امكان را ميدهد تا بتوانيد به هسته آن دسترسي داشته باشيد و هر نياز اختصاصي كه داريد با كمك يك برنامه نويس پياده سازي كنيد. به طور مثال سيستم نظرسنجي تلفني، نوبتدهي كلينيك يا بيمارستان، سيستم رزرواسيون، سرويس مدير منشي، ارتباط با نرم افزارهاي جانبي مثل اتوماسيون اداري و مديريت ارتباط با مشتري (نرم افزار CRM)، و… از جمله مواردي هستند كه تنها شركتهايي كه تجربه كافي و تيم برنامهنويسي روي VOIP دارند، امكان ارائه اين خدمات را خواهند داشت. بنابراين پيش از سپردن پروژه به هر شركت، ليست ماژول و نرم افزارهايي كه از پيش نوشتهاند را بخواهيد.
امكان ارائه خدمات مركز تماس
اگر شما يك شركت فروش تجهيزات يا ارائهكننده خدمات و پشتيباني باشيد، احتمالا داشتن يك سيستم مركزتماس كارآمد براي شما مهم خواهد بود. مركزتماس بر پايه صفتماس پياده سازي ميشود ، ويژگيهاي گزارشدهي دقيق از تماس اپراتورها، اطلاعات ورود و خروج شيفت، ارتباط از طريق ساير پلتفرم هاي ارتباطي از طريق همان پنل مركزتماس و … از جمله مواردي است كه يك مركزتماس حرفهاي بايد داشته باشد. بنابراين اگر تصميم داريد براي بخش مركزتماس خود با يك شركت خدمات ويپ همكاري كنيد، حتما رزومه دقيق آنها و پروژههاي موفق آنها را مورد بررسي قرار دهيد.
نحوه پرداخت و تسويه حساب با شركت ارائه دهنده خدمات ويپ
شما به عنوان يك مدير كسبوكار حتما براي پيادهسازي مركزتلفن ويپ در شركت خود بودجه اي را كنار گذاشتهايد و اينكه اين بودجه در جاي درست خود و با چه شرايطي خرج شود بيشك برايتان اهميت دارد. برخي از شركتها تمام مبلغ پروژه را در زمان نوشتن قرارداد و پيش از شروع پروژه دريافت ميكنند. بعضي ديگر طبق توافق درصدي را پيش از آغاز و مابقي را در زمان تحويل پروژه دريافت ميكنند. كمتر شركتي پيدا ميشود كه تمام هزينه پروژه را در صورت رضايتمندي شما پس از تحويل پروژه دريافت كند كه مطمئنا چنين شرايط پرداختي براي مدير يك شركت بهترين گزينه خواهد بود. بنابراين در زمان تحقيق، بررسي و انتخاب يك شركت خدمات ويپ حتما به نحوه تسويه حساب توجه كنيد.
چگونگي پشتيباني سيستم تلفني
هر نرمافزار، سخت افزار و سيستم تحت شبكه مبتني بر ويپ در هر شركت نيازمند پشتيباني ويپ و خدمات شركت فروشنده يا ارائه دهنده خدمات ميباشد. مخصوصا يك سيستم تلفن ويپ كه تمام ارتباطات يك شركت بر دوش آن است. بنابراين پيش از عقد قرارداد با يك شركت خدمات ويپ، به صورت كامل از نحوه پشتيباني آنها اطلاعات كسب كنيد. مثلا اگر نيازمند پشتيباني 24 ساعته هستيد، حتما اين موضوع را مطرح كنيد. بسياري از شركتهاي اين حوزه فقط در ساعات اداري فعاليت دارند. بنابراين دريافت شرح چگونگي پشتيباني مركز تلفن ويپ را در زمان انتخاب شركت خدمات VOIP حتما دريافت و دقيق مطالعه كنيد.
راهكارهاي برقراري امنيت در خدمات VOIP
يكي از مهمترين تواناييهاي يك شركت خدمات ويپ، توانايي برقراري امنيت مركز تلفن ويپ است. سيستم تلفن ويپ با توجه به ماهيت تحت شبكه و نوع پروتكلي كه استفاده ميكند، هميشه در معرض سودجويي هكرها است و در صورتي كه سرور شما دسترسي به اينترنت داشته باشيد امكان اتك خوردن و در نتيجه دريافت يك قبض تلفن سنگين براي شما وجود دارد. به صورت كلي امنيت در سيستمهاي تحت شبكه هميشه امري نسبي است اما همين امنيت نسبي نيازمند تخصص كافي و آشنايي با پروتكلها و سيستمهاي امن سازي مركز تلفن VOIP را دارد. بنابراين اگر امنيت مركز تلفن ويپ براي شما اهميت دارد حتما از شركتي كه ميخواهيد پروژهتان را به آنها بسپاريد، نمونه پروژههاي برقراري امنيت كه قبلا پيادهساي كردند را بخواهيد.
شركت ارائه دهنده خدمات VOIP را هوشمندانه و آگاهانه انتخاب كنيد.
با توجه به تمامي موارد و توضيحاتي كه ارائه شد، شما به عنوان يك مدير كسبوكار بايد پيش از انتخاب يك شركت خدمات ويپ تمام فاكتورها را بررسي و مورد ارزيابي قرار دهيد. در واقع با دانستن اطلاعاتي كه در اختيارتان قرار داديم، در نتيجه يك انتخاب هوشمندانه خواهيد داشت. يك انتخاب دقيق بر اساس رزومه، قيمتگذاري و شرايط تسويه حساب، نحوه پشتيباني، توانايي پياده سازي نيازهاي خاص شما و ساير موارد ديگري كه به تفصيل شرح داده شد باعث ميشود بدون دغدغه يك سيستم تلفني باكيفيت و پايداري را سالهاي سال داشته باشيد.
همين حالا با ما تماس بگيريد
با توجه به مطالب ذكر شده، چنانچه نياز به مشاوره داريد ، همكاران ما با اشتياق فراوان منتظر پاسخ گويي به شما عزيزان هستند.
كافيست فقط با ما تماس بگيريد : 74327-021
برچسب: ،
ادامه مطلب